Link: Instrukcja łączenia się Studentów do MS Teams
Dokumenty spisane ręcznie nie są przyjmowane przez Dziekana.
Studenci roku V wybierają zajęcia fakultatywne spośród przedmiotów wskazanych dla lat I-IV specjalności, na której się znajdują lub z listy przedmiotów fakultatywnych dostępnych dla wszystkich studentów kierunku teologia lub z wykładów (niemonograficznych) prowadzonych dla stacjonarnych studiów doktoranckich, którym przypisuje się po 2 pkty ECTS w semestrze. Obowiązek wyboru zajęć fakultatywnych na roku V spoczywa na tych studentach, którzy nie mają wystarczającej ilości punktów ECTS z całości studiów.
- Studenci roku IV mogą dokonać innego wyboru zajęć fakultatywnych, jeśli jest to uzasadnione tematyką pracy magisterskiej. W takim wypadku zgoda przez Prodziekana ds. studiów stacjonarnych uzależniona jest od opinii Promotora.
- Warunkowe zaliczenie roku wiąże się z utrata stypendium naukowego oraz opłatą (por. punkt .opłaty.); zmiany w programie studiów (np. przeniesienie na inny rok przedmiotu, WF, lektoratu) traktowane są jako warunkowe zaliczenie roku. Odwołanie do Dziekana nie jest respektowane przez władze Uniwersytetu.
Brakujący punkt ECTS: koszt jednego punku ECTS znajduje się w załączniku nr 1 do umowy.
Temat pracy magisterskiej – patrz ustawa o przebiegu studiów
Składanie prac magisterskich i licencjackich
Student jest zobowiązany złożyć pracę dyplomową wraz z całą dokumentacją do ostatniego dnia zajęć w semestrze letnim – w roku akademickim 2023/2024 jest to 14.06.2024 r.
Dziekan na wniosek promotora lub studenta (wniosek musi zawierać opinię promotora o stanie zaawansowania pracy) może przesunąć termin złożenia pracy dyplomowej najpóźniej do dnia 30 września.
Egzamin dyplomowy odbywa się w terminie nie krótszym niż 7 od daty złożenia wniosku o przeprowadzenie egzaminu dyplomowego.
Aby zostać dopuszczonym do egzaminu dyplomowego (magisterskiego lub licencjackiego) należy:
- posiadać zaliczenia z wszystkich przedmiotów w systemie USOS oraz rozliczone praktyki
- wpisać do APD streszczenie pracy oraz słowa kluczowe
- wgrać do APD odpowiednio nazwany plik z pracą (nazwa pliku: WT-numer indeksu-LIC./MGR.PDF, np. WT-12345-LIC.PDF )
- po zatwierdzeniu pracy w APD przez promotora wypełnić i podpisać:
- osiągnięcia indywidualne uzyskane w trakcie studiów w UKSW – życiorys zawodowy (do pobrania poniżej)
- kartę pracy dyplomowej – do pobrania z APD
- wniosek o powołanie komisji – do pobrania z APD
- złożyć w dziekanacie pracę dyplomową dwustronnie drukowaną w miękkiej oprawie wraz z ww. dokumentami
- wypełnić elektroniczną kartę obiegową – zostanie uruchomiona po złożeniu pracy w dziekanacie
- dokonać opłaty za dyplom na indywidualny numer rachunku bankowego z USOS (nie dotyczy osób, które rozpoczęły lub wznowiły studia w roku akademickim 2019/2020 i później)
Raport z badania pracy przez system antyplagiatowy – dostarcza student lub promotor
5 tez na egzamin dyplomowy – dostarcza student lub promotor
Do wyboru:
- informujemy studentów planujących złożyć wniosek o suplement w j. angielskim, że są zobowiązani przetłumaczyć życiorys zawodowy na j. angielski i otrzymać akceptację lektora UKSW lub biura tłumaczeń.
- wniosek o odpis suplementu do dyplomu w jęz. angielskim (do pobrania poniżej)
- wniosek o odpis dyplomu w jęz. obcym (do pobrania poniżej)
- podanie o wpisanie uprawnień do nauczania religii w szkole (ukończeniu przygotowania katechetyczno-pedagogicznego) do suplementu zaopiniowane przez Pełnomocnika Dziekana ds. praktyk (do pobrania poniżej)
Pracę dyplomową archiwizujemy na www.apd.uksw.edu.pl
Instrukcja archiwizacji pracy dyplomowej (kod Wydziału Teologicznego – WT):