
Wykształcenie
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1994-1997, Zawodowe Studium Nauk o Pracy i Polityki Społecznej
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1997-1999, Magisterskie studium dla Dziennikarzy II Stopnia
Warsaw Journalism Center, dwuletnie studium uzupełniające, 1995-1997
Doktorant na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych UKSW (nauki o polityce) -od 2016
Dorobek naukowy
Pola zainteresowań/badań: marketing medialny, promocja, zachowania konsumenckie, komunikacja marketingowa, marketing polityczny
Współpraca / praca w mediach:
– Współpracownik redakcji działu Porady, tygodnik „Motor”, wyd. Bauer, 2013-
– Współpracownik Grappa House Agencja PR i Marketingu, 2009-
– Brand Manager miesięcznika „National Geographic”, Wydawnictwo G+J Polska, 2008-2009
– Szef produktu – dział marketingu dziennika „Super Express”, Murator S.A., 2000-2008
– Specjalista ds. marketingu oraz Manager ds. sieci handlowych, Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych S.A., 1997-2000

Zakład Dydaktyki Mediów
Kontakt: r.romanowski@uksw.edu.pl
Wykształcenie
Akademia Teologii Katolickiej w Warszawie, Wydział Filozofii, kierunek Kosmologia
Pola zainteresowań/badań: formy przekazu telewizyjnego
Współpraca / praca w mediach: TVP S.A. – dziennikarz, redaktor, realizator, reżyser
filmów dokumentalnych i widowisk telewizyjnych, Canal + – reżyser, Grupa TVN –
producent, producent zewnętrzny dla TVP S.A.
Zakład Dydaktyki Mediów
Kontakt: w.surmacz@uksw.edu.pl
Wykształcenie