Przejdź do treści

Asystent
dr Tomasz Knecht
Dane podstawowe:
Zakład Dydaktyki Mediów
Kontakt: t.knecht@uksw.edu.pl

Wykształcenie

Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1994-1997, Zawodowe Studium Nauk o Pracy i Polityki Społecznej

Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1997-1999, Magisterskie studium dla Dziennikarzy II Stopnia

Warsaw Journalism Center, dwuletnie studium uzupełniające, 1995-1997

Doktorant na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych UKSW (nauki o polityce) -od 2016

Dorobek naukowy

Pola zainteresowań/badań: marketing medialny, promocja, zachowania konsumenckie, komunikacja marketingowa, marketing polityczny

Współpraca / praca w mediach:

– Współpracownik redakcji działu Porady, tygodnik „Motor”, wyd. Bauer, 2013-
– Współpracownik Grappa House Agencja PR i Marketingu, 2009-
– Brand Manager miesięcznika „National Geographic”, Wydawnictwo G+J Polska, 2008-2009
– Szef produktu – dział marketingu dziennika „Super Express”, Murator S.A., 2000-2008
– Specjalista ds. marketingu oraz Manager ds. sieci handlowych, Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych S.A., 1997-2000


Instruktor
mgr Ryszard Romanowski
Dane podstawowe:
Zakład Dydaktyki Mediów
Kontakt: r.romanowski@uksw.edu.pl

Wykształcenie

Akademia Teologii Katolickiej w Warszawie, Wydział Filozofii, kierunek Kosmologia

Pola zainteresowań/badań: formy przekazu telewizyjnego

Współpraca / praca w mediach: TVP S.A. – dziennikarz, redaktor, realizator, reżyser

filmów dokumentalnych i widowisk telewizyjnych, Canal + – reżyser, Grupa TVN –

producent, producent zewnętrzny dla TVP S.A. 

Asystent
mgr Wojciech Surmacz
Dane podstawowe:
Zakład Dydaktyki Mediów
Kontakt: w.surmacz@uksw.edu.pl

Wykształcenie

 

Dorobek naukowy

Pola zainteresowań/badań:

Współpraca/praca w mediach: