Katedra Komunikacji Religijnej, Marketingu i Reklamy
Kontakt: k.cybulska@uksw.edu.pl
Wykształcenie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Teologiczny, doktor nauk teologicznych w zakresie środków społecznego przekazu, rok nadania: 2017. Tytuł rozprawy doktorskiej: „Kształtowanie postaw społecznych konsumentów we współczesnych strategiach komunikacji marki. Aspekty etyczno-moralne i prawne”. Praca napisana pod kierunkiem dr hab. Piotra Drzewieckiego, prof. UKSW.
Uniwersytet Warszawski, studia podyplomowe „Psychologia Reklamy”, 2009.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, magister teologii ze specjalnością: teologia środków społecznego przekazu, rok ukończenia: 2008.
Dorobek naukowy
Pola zainteresowań/badań: komunikacja marketingowa, strategia komunikacji marki, kreowanie marki, branding, język reklamy, perswazja, techniki wywierania wpływu, mechanizmy poznawcze, psychologia konsumencka, świadomość konsumentów, prosumentyzm, konsumeryzm, reklama, kreatywność
Współpraca / praca w mediach:
od 2009 – freelancer: copywriting, analizy (rynku, trendów, komunikacji), strategie komunikacji marki
2017 – specjalista ds. wizerunku marki, Phenicoptere sp. z o.o.
Katedra Komunikacji Religijnej, Marketingu i Reklamy
Kontakt: a.gawronska-piotrowska@uksw.edu.pl
Wykształcenie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Teologia Kultury w Instytucie Wiedzy o Kulturze na Wydziale Teologicznym
Dorobek naukowy
Pola zainteresowań/badań: radio, rozgłośnie akademickie, nowe media, edukacja medialna
Współpraca / praca w mediach: Program 1 Polskiego Radia, Program 2 Polskiego Radia, Studio Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia, Radio Warszawa, Radio Józef (obecnie Radio Plus Warszawa), Redaktor Naczelna Radia UKSW
Wykształcenie
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1994-1997, Zawodowe Studium Nauk o Pracy i Polityki Społecznej
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1997-1999, Magisterskie studium dla Dziennikarzy II Stopnia
Warsaw Journalism Center, dwuletnie studium uzupełniające, 1995-1997
Doktorant na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych UKSW (nauki o polityce) -od 2016
Dorobek naukowy
Pola zainteresowań/badań: marketing medialny, promocja, zachowania konsumenckie, komunikacja marketingowa, marketing polityczny
Współpraca / praca w mediach:
– Współpracownik redakcji działu Porady, tygodnik „Motor”, wyd. Bauer, 2013-
– Współpracownik Grappa House Agencja PR i Marketingu, 2009-
– Brand Manager miesięcznika „National Geographic”, Wydawnictwo G+J Polska, 2008-2009
– Szef produktu – dział marketingu dziennika „Super Express”, Murator S.A., 2000-2008
– Specjalista ds. marketingu oraz Manager ds. sieci handlowych, Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych S.A., 1997-2000
Zakład Dydaktyki Mediów
Kontakt: r.romanowski@uksw.edu.pl
Wykształcenie
Akademia Teologii Katolickiej w Warszawie, Wydział Filozofii, kierunek Kosmologia
Pola zainteresowań/badań: formy przekazu telewizyjnego
Współpraca / praca w mediach: TVP S.A. – dziennikarz, redaktor, realizator, reżyser
filmów dokumentalnych i widowisk telewizyjnych, Canal + – reżyser, Grupa TVN –
producent, producent zewnętrzny dla TVP S.A.